РЕКЛАМАЦИЯ, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

От момента на предаване на закупените стоки на Купувача или упълномощено от последния лице, рискът от случайно повреждане или погиване на стоките се носи от страна на Купувача.

Купувачът е длъжен при получаването на стоката незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци или несъответствия, както и липса на някой от придружаващите я аксесоари и/или необходими документи, незабавно да информира лицето, извършващо доставката, както и Доставчика.

Имате право да върнете закупена стока в рамките на 14 работни дни от датата на получаването й.

За целта прoдуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид

ВАЖНО!!! Рекламации се одобряват само в случаи, в които има попълнен констативен протокол. Рекламации без коректно попълнен констативен протокол няма да се разглеждат за одобрение!!! Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като купувачът губи правото по – късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци или липси..

Рекламация на получени от Клиента продукти няма да бъдат приемани, в случай че клиентът е приел доставените/предадените стоки без забележка.

Ако доставената на Клиента стока реално не отговаря на направената поръчка, „УРБАН ДИЗАЙН“ ООД ще приведе стоката в съответствие със сключения договор в срок от 30 дни от направената рекламация. В случай, че стоката с направена рекламация по нея, не е налична в производителя и не може да бъде доставена в рамките на 30 дена от него, Купувача има правото да получи платената от него сума на „Урбан Дизайн“ ООД или да замени стоката с друга по негово желание.

Клиента е длъжен да провери закупените стоки за разлики в цвета, нюанса, за видими дефекти, за деформации, за разлики в размерите, преди употреба.

Не се приемат рекламации за налепени плочки, положен материал и плочки различни от първо качество.

Ако при приемането на стоката от Клиента се установят разлики в получените количества стоки от направената поръчка в Електронния магазин и евентуални явни дефекти (счупена стока), рекламации се приемат в момента на предаване на стоката.

„УРБАН ДИЗАЙН“ ООД не носи отговорност, ако Клиента не е предвидил фира при поръчката си.

Транспортните разходи по замяната или връщането са за сметка на купувача, освен ако не е установен дефект по продукта.

Клиентът следва да отправя до „УРБАН ДИЗАЙН” ООД всички свои заявления, искания, оплаквания, уведомления или кореспонденция по електронна поща: office@urbanconcept.bg, на телефон: 0887 34 34 77 или по пощата на следния адрес: гр. София, бул. „Черни връх“ 156, 1407, кв. Кръстова вада.

Важна информация за клиентите на „УРБАН ДИЗАЙН” ООД:

Екипът на „УРБАН ДИЗАЙН” ООД се старае да поддържа винаги актуална информация на САЙТА. При смяна на визии и съдържание на продукти, се изисква определено технологично време, за да може информацията да се обнови и на САЙТА.

Клиентът няма право да използва сайта за изпращане на каквито и да е материали, чието съдържание е противозаконно, невярно, подвеждащо, заплашително, подстрекаващо, оскърбително, малтретиращо, позорящо, клеветящо, неприлично, порнографско, религиозно или материали, които предразполагат към поведение, което би се считало за криминално престъпление и може да доведе до гражданска или наказателна отговорност или по друг начин би нарушило закона и добрите нрави. В случай, че Клиентът не се съобрази с това си задължение, същият носи пълна отговорност за причинени на „УРБАН ДИЗАЙН” ООД вреди.